17 Mart 2014 Pazartesi

MOR, ALTIN VE RENKLİ TAŞ..



#1- GUCCI püskül modasını yeniden  sokaklara taşıyacak anlaşılan,   bu mor çanta bu ay gözüme gözüme girenlerden.. :)




#2- Dolce Gabbana bahar yaz koleksyonu beni yedin ,yediiinn .hadi içlerinden eleye eleye 3 parçaya düştüm ..  bu çanta beni benden aldı, çil çil altınlar paralar diyerek de evrene mesajımızı iletmenin ve hatta gözüne gözüne sokmanın en zarif aksesuarı daha ne diim :))











bir de bu saç aksesuarları ...




Su dalgası uzun  saçlar  olmadı helenistik örgüler  ve hatta örgü topuzlar .. başka bir şeye gerek yok bu yaz kızlar ;)





Son olarak Prada'nın 2014 bahar yaz koleksiyonundan ben bişi anlamadım bana fazla o spor ama allı pullu koleksiyon bana bir tek bu mavi üzeri sarı taşlı  baharlık palto yeter ...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder